Gościmy

Odwiedza nas 37 gości oraz 0 użytkowników.

Informacja dotycząca działania aplikacji Dzienniczek+

Szanowni Państwo,

 

zgodnie z rozmową telefoniczną z dnia 17.05.2019 r. wysyłam informację dotyczącą aplikacji Dzienniczek+.

 

Problem z działaniem aplikacji mobilnej Dzienniczek+ jest nam znany i został już zgłoszony do Działu Produkcji. Aktualizacja naprawcza poprawiająca działanie aplikacji zostanie wprowadzona pod koniec maja. Do tego czasu proszę, by korzystali Państwo z dostępu do informacji o postępach dziecka poprzez witrynę komputerową UONET+. Po aktualizacji prawdopodobnie konieczne będzie odświeżenie danych w aplikacji, w związku z tym poniżej przesyłam informację w jaki sposób odświeżyć dane:

 

1. Otwieramy ustawiania w urządzeniu mobilnym (nie w aplikacji)

2. Wyszukujemy aplikacji Dzienniczek+.

3. Wyszukujemy opcji (są różne w zależności od oprogramowania i jego wersji) mogą występować jako: przechowywanie/pamięć/dane.

4. Otwieramy tę opcję i klikamy: wyczyść dane/wyczyść pamięć.

5. W tym momencie możemy ponownie zarejestrować urządzenie, zalogować się do aplikacji i włączyć ponownie powiadomienia.

 

 

W razie problemów z logowaniem na wersji komputerowej poniżej zamieszczam poradę:

http://www.vulcan.edu.pl/vulcang_files/user/AABW/AABW-PDF/uonetplus/uonetplus_Logowanie-ucz-rodz.pdf

http://www.vulcan.edu.pl/vulcang_files/user/AABW/AABW-PDF/uonetplus/uonetplus_FAQ-logowanie.pdf

 

Z poważaniem
Stołyhwo Dawid

numer infolinii firmy Vulcan tel./faks: 71 757 29 29