Uczniowie klasy Ib na kole „Zakręceni w LEGO” ukończyli kolejny moduł LEGO Education Spike. Zestawy LEGO szkoła pozyskała w ramach programu #laboratoriaprzyszłości.

Moduł nad którym uczniowie pracowali 2 miesiące nosił nazwę – „Niesamowity park rozrywki”.

Dział ten pozwolił uczniom poznać umiejętności projektowania inżynieryjnego. Dzieci nauczyły się określać problem, wymyślać rozwiązania podczas burzy mózgów oraz testować i modyfikować prototypy, aby ulepszyć pomysły. Uczniowie zdobyli umiejętność obserwacji poprzez zbieranie danych o problemie i modyfikowanie rozwiązania tak, aby spełniało potrzeby innych.

Uczniowie w ramach tego modułu zaprojektowali chociażby karuzelę, huśtawkę, czy diabelski młyn.

Moduł ten przyniósł wiele radości oraz emocji przy uruchamianiu projektów.

                                                                                                          Monika Gierczak