Szanowni Państwo,

zgodnie z rozmową telefoniczną z dnia 17.05.2019 r. wysyłam informację dotyczącą aplikacji Dzienniczek+.

Problem z działaniem aplikacji mobilnej Dzienniczek+ jest nam znany i został już zgłoszony do Działu Produkcji. Aktualizacja naprawcza poprawiająca działanie aplikacji zostanie wprowadzona pod koniec maja. Do tego czasu proszę, by korzystali Państwo z dostępu do informacji o postępach dziecka poprzez witrynę komputerową UONET+. Po aktualizacji prawdopodobnie konieczne będzie odświeżenie danych w aplikacji, w związku z tym poniżej przesyłam informację w jaki sposób odświeżyć dane:

 

1. Otwieramy ustawiania w urządzeniu mobilnym (nie w aplikacji)

2. Wyszukujemy aplikacji Dzienniczek+.

3. Wyszukujemy opcji (są różne w zależności od oprogramowania i jego wersji) mogą występować jako: przechowywanie/pamięć/dane.

4. Otwieramy tę opcję i klikamy: wyczyść dane/wyczyść pamięć.

5. W tym momencie możemy ponownie zarejestrować urządzenie, zalogować się do aplikacji i włączyć ponownie powiadomienia.

W razie problemów z logowaniem na wersji komputerowej poniżej zamieszczam poradę:

Z poważaniem
Stołyhwo Dawid

numer infolinii firmy Vulcan tel./faks: 71 757 29 29