Szanowni Państwo,
zgodnie z rozmową telefoniczną z dnia 17.05.2019 r. wysyłam informację dotyczącą aplikacji Dzienniczek+.
Problem z działaniem aplikacji mobilnej Dzienniczek+ jest nam znany i został już zgłoszony do Działu Produkcji. Aktualizacja naprawcza poprawiająca działanie aplikacji zostanie wprowadzona pod koniec maja. Do tego czasu proszę, by korzystali Państwo z dostępu do informacji o postępach dziecka poprzez witrynę komputerową UONET+. Po aktualizacji prawdopodobnie konieczne będzie odświeżenie danych w aplikacji, w związku z tym poniżej przesyłam informację w jaki sposób odświeżyć dane:
1. Otwieramy ustawiania w urządzeniu mobilnym (nie w aplikacji)
2. Wyszukujemy aplikacji Dzienniczek+.
3. Wyszukujemy opcji (są różne w zależności od oprogramowania i jego wersji) mogą występować jako: przechowywanie/pamięć/dane.
4. Otwieramy tę opcję i klikamy: wyczyść dane/wyczyść pamięć.
5. W tym momencie możemy ponownie zarejestrować urządzenie, zalogować się do aplikacji i włączyć ponownie powiadomienia.
W razie problemów z logowaniem na wersji komputerowej poniżej zamieszczam poradę:
Tytuł | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|
pdf Najczęściej występujące problemy z logowaniem - PDF | 585.45 kb | Pobierz Zobacz |
pdf Logowanie - instrukcja dla ucznia i rodzica - PDF | 548.58 kb | Pobierz Zobacz |
Z poważaniem
Stołyhwo Dawid
numer infolinii firmy Vulcan tel./faks: 71 757 29 29